Je vraagt antwoord op je vraag, en je vind het antwoord van "Alicia" niet leuk om horen.
Ik moet je gelijk geven dat het idd heel cru geantwoord is, maar gelijk heeft ze in dit geval zeker en vast wel hoor.
En om zo'n koetspaard/trekpaard om te scholen naar een nageeflijk paard dit moet zeker wel kunnen maar niet door er even een ander bitje in te hangen.
Zelf denk ik dat het moet kunnen , gewoon even met diezelfde stang verder te rijden, maar dan wel op een andere manier, zorg dat je paard er nageeflijk op loopt en het dus niet meer in zijn hoofd haalt er soms eens aan te trekken, dan kan je met een los teugeltje rijden ( een nageeflijk paard dus ).
Zoiets is niet alleen belangrijk als je dresuurwedstrijden gaat rijden, das gewoon , heel gewoon paardrijden , en dat kan je zelf niet klaarkrijgen door in een boekje zo het één en het ander op te zoeken en op een forum als dit zo even een vraagje te stellen.
Les nemen is eigenlijk de enige oplossing. ( en dit wil niet zeggen dat k denk dat je niet kan rijden hoor, nee tot zelfs de hoogdte topruiters nemen zelf ook nog steeds les. Ikzelf volg ook nog steeds les. )
sharontjee1 schreef:Mag ik antwoord op mijn vragen ipv elke keer commentaar?