tip

Moderators: A_nouk, goldenarrow, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

compagnon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 14:03

hallo, als je nog nooit gezien hoe je op je eigen pony of paard zit dan kun je je zelf wel eens opnemen op video misschien wil je instructeur of instructrice dit wel doen tijdens de les of op een wedstrijd en dan moeten julie het samen terug kijken en dat geeft hij of zij er uitleg bij, heb ik laatst ook gedaan, daar heb ik heel veel van geleerd

ps je kunt dit ook een keertje doen met de hele ponyclub een gezellig paarden avondje met alleemaal paardengekken is heel gezellig hoor!!

"Men kan niet verwachten dat een paard zo mooi is en zo hoog mogelijk zal springen, als het met doornige braamstruiken geslagen word."

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 20:51

Goed idee eigenlijk, van dat commentaar van je instruktrice. Ik lig namelijk altijd helemaal dubbel als ik mezelf terug zie. Ik kijk natuurlijk ook wel naar de min puntjes tijdens het rijden, maar de instructrice zal er waarschijnlijk ook wel een paar vinden. Goeie tip! Tong uitsteken

Kadans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 09:26

Als ik zie hou ik rijd stap ik nooit meer op een paard. Ik kan er niet tegen om mijn zelf op vally of pequena te zien ik schaam me kapot. Frusty Boos!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie