paar probleempjes met m'n pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

paar probleempjes met m'n pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 19:58

Ik rij nu standaart twee keer per week op een maflinger pony genaamd buddy en hij is altijd heel recreatief gereden, loopt voornamelijk buiten en bijna altijd met z'n neus in de lucht, nu ben ik hem wat manieren aan het beleren, zoals ana de teugel lopen, in stap lukt dit al aardig, maar zodra we dan gaan draven houdtie daar weer mee op, hoe kan ik hem in draf aan de teugel krijgen?

verder zit hij vreselijk vast in de rechterkant, ik rij niet met hem in de bak, maar in ene paddock(cirkels waarin ze gewoon rondjes lopen) dus ik kan hem niet op voltes zetten en flinke stelling vragen. maar hoe kan ik hem soepeler maken?

buddy negeert vaak ook been hulpen als ik ga drijven sukkeltie rustig verder tot ik hakken erin zet, dan wil die wel iets harder, hoe kan ik hem gevoeliger maken voor me been?

dit was het tot nu toe, zodra ik met meer problemen kamp laat ik het wel weten.

tips graag over pb ik vergeet nogal is hierop te kijken

Ik heb dit topic opnieuw gemaakt, omdat er waarschijnlijk toch wel een slotje op die andere gaat door wat loze opmerkingen.

graag dus alleen serieuze reacties waar ik wat aan heb

RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 20:08

ik heb bij die andere gereageerd..
oja.. gevoeliger voor het been..
als hij niet reageert.. een tikje achter je kuit Lachen

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 20:11

moet ik weer ff zweepje uit de kast trekken Lachen

ik zag dat ze gereageert had bij de andere, ik sla niet zomaar advies af, maar als er dingen worden gezegt die niet waar zijn pik ik dat niet, ik zou nooit zomaar ene paardje pijn doen(zagen lijtk me aardig pijnlijk) dus moet ze geen verhaaltjes ophangen, maar goed om dit allemaal netjes te houden hier, zal ik er verder niet op in gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:16