Achter het bit, en achter de teugel...???

Moderators: A_nouk, goldenarrow, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shiloh

Achter het bit, en achter de teugel...???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 16:24

Ik heb in verschillende topics de thermen achter het bit en achter de teugel horen vallen. Nu heb ik eigenlijk niet echt door wat daar mee bedoeld word? Kan iemand mij dit uitleggen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:46

Als je paard gewoon met zijn hoofd in het krulletje loopt, en (niet altijd zo extreem) je teugels gewoon doorhangen.Dat je dus geen echte verbinding hebt, en je de hals ook niet kan uitschuiven.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:06

angelke schreef:
Als je paard gewoon met zijn hoofd in het krulletje loopt, en (niet altijd zo extreem) je teugels gewoon doorhangen.Dat je dus geen echte verbinding hebt, en je de hals ook niet kan uitschuiven.

Idd geen verbinding, als je handen naar voren brengt en je paard hetzelfde blijft lopen. Een paard hoort je handen te volgen.
Dit is meestal het gevolg van niet goed aan het been zijn en in de krul getrokken worden.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 20:36

oh bedankt, hoef ik me dus nergens zorgen te maken, want zodra ik iets meer teugel geeft volgt dundee mijn hand prima? bedankt....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie