Hoe af te leren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:02

Hihi ik had ook zo´n dominant jaarlinghengstje. Hij heeft de hele zomer lang tussen twenterhengsten ingestaan. Resultaat was een super makke hengt voor mij!!

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:13

gijsenkim schreef:

Het is absoluut waar dat het ene veulen het andere veulen niet is...... wij hadden dit jaar ook een nogal dominant ventje, met 4 maanden besprong hij moeders al en ik heb ook de nodige worstelpartijen met het dier gehad, alleen ik geef niet op en de slag is pas gewonnen als het veulen zich compleet overgegeven heeft aan mij.... ben heel blij dat ik m pas over 2 jaar weer terug zie....... en dan heeft hij die praatjes niet meer.


Met 4 maanden pas? mijn veulen zat met 2 weken al op zijn moeder. nu doet hij het niet meer, maar hij is heel brutaal en de moeder vreselijk onderdanig. (lees, constant bijten in haar kont en mama blijft met de oren naar voren gewoon doorlopen Verward )ik ben nu ook op zoek naar een opfok, want er staat dalijk nog 1 ander veulen, maar dat lijkt me niet genoeg om dat kleintje van mij 'op te voeden' Haha!
Hij weet nu wel bij mij dat hij niet alles mag, maar dat is best lastig als hij het 23 uur en 50 min wel van zn moeder mag en dan 10 min moet doen wat ik zeg Schijnheilig