Wat moet ik doen? Konninginnedag-probleem..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 16:13

Bedankt voor je 'aardige' reacties, bubbels!

Je weet de reden blijkbaar niet eens waarom we moeten ruilen, en als je vind dat ik fgeen hulpteugel moet gebruiken, kom dat maar hierheen, naar schiedam, en zeg dat dan maar tegen mijn instructrice, oké?
Ik denk dat het ook verstandiger is om het maar aan haar te vragen, want jullie gaan toch alleen maal lopen zeiken dat ik het beestje dan maar thuis moet laten:

Bubbels:
Je weet het karacter van mijn pony niet, en het is geen hele shet.
d'r moeder was een shet x arabier x welsh, dus ze is heel heet met rijden.
ga jij maar eens in een open grasveld op d'r rijden, word je niet vrolijk van!

En tegen jullie zin in, gooi ik er gewoon een slof aan. Ga maar flink zeiken, ik kijk toch niet meer in dit topic.
Als ik om hulp vraag, dan wens ik niet dat er gezegd word geen hulpteugel te gebruiken.
Trouwens, HULPteugels bieden je HULP. Toevallig, hè?

fiets ya all!!!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 17:48

Best, maar ik denk dat het het verkeerde paard voor het verkeerde doeleinde is. Dus als ik jouw pony had zou ik nooit met haar in een open grasveld gaan rijden, maar haar eerst trainen zodat ik controle over haar heb. Hulpteugels bieden JOU hulp, maar wat biedt het je paard? Samenwerken is hier het codewoord.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:31

Ik ga met Bubbels mee.
Bovendien waren onze adviezen niet om maar kritiek op jou te kunnen leveren. Maar om advies te geven, en vervelende situaties te voorkomen.

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:34

Eliesje schreef:
nee
voor 't caroussel-rijden, kom je kijken?



Ooo leuk!! Is dit op dezelfde plaats als het ringsteken normaal is? Dan kom ik zeker ff kijken!! Nerd
Succes alvast!!!

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 22:46

Ja, het is op hetzelfde weiland als het ringsteken.

En Bubbels:
Ik kan er ook niks aan doen dat we op dat veld moeten rijden.
Ik ga niet niet meedoen omdat we op een veld moeten rijden, dat kan ik niet maken.
En we gaan ook nog buiten oefenen, dus het gaat vast wel lukken.
En het gaat heus wel goed, ik heb nog 2 maanden om er wat op te vinden.
Ik ben al flink aan het expirimenteren met hulpteugels.
Met de slofteugel is ze lekker ontspannen buiten, dat komt omdat ik daar altijd mij buitenrijd, maar met de martingaal hoe schoentje dat voorstelde is ze alleen in de bak PERFECT!
In de bak is ze ontspannen, en is ze zelfs zo ontspannen dat ik bijna boos op haar werd omdat ze zo enorm sloom ging draven , omdat ze zo onwijs ontspannen was. dat komt natuurlijk omdat het niet inwerkt op het bit, maar op de neus
Ik ga ook nog een gogue proberen, die krijg ik te leen.
Lukt dat niet, dan neem ik de slof maar...

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:52

Laat die meiden maar allemaal lekker zeiken! als jij je hulpteugel alleen nodig hebt en gebruikt als hij zo maf doet, kan het echt geen kwaad, maar je moet er natuurlijk niet elke dag mee rijden. Maar zoals ik uit je reacties begrijp doe je dat normaal gesproken ook niet. Veel succes ermee!!!

lies

Berichten: 9663
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:27

Eliesje schreef:
.
Als ik om hulp vraag, dan wens ik niet dat er gezegd word geen hulpteugel te gebruiken.


Waarom vraag je dan om hulp, als je het allemaal zo goed weet Verward

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:06

Idd Lis dat vroeg ik me dus ook af, waarom vragen als je antwoord toch al weet???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:11

Mag ik de deelnemers in dit topic vragen om een beetje aardiger op elkaar te reageren dan dat er nu gebeurt?
Eliesje en Bubbels, misschien kunnen jullie het nog eens worden hierover, ik hoop van wel.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:16

Eens worden we het niet denk ik, maar ik ga ervan uit dat Eliesje goed weet waar ze mee bezig is.