Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
kenomaxbe schreef:
Tuurlijk, wat anders, maar geldt dat niet voor ons allemaal ? Dat is nou net het frustreerde aan paardrijden, er komt geen eind aan ...
SuperPepeijn schreef:zolang er vorderingen zijn, door gaan. het hele proces duurt lang en je hebt geduld nodig. ik zou wel controle vragen bij een instructrice o.i.d. misschien kan je op dit moment al wat meer gaan schakelen om zo al het 1 en ander te trainen.
Tigger schreef:het was me niet helemaal duidelijk. misschien is het leuk te vragen hoe jouw instructie er tegenover staat en dat dan weer in dit topic te posten.Ik had gehoopt dat eruit mijn zin gehaald zou kunnnen worden dat ik idd onder begeleiding sta. Ik heb prive les. Waar ik enorm veel baat bij heb, zonder haar was het allang fout gegaan.......
Lielle schreef:ook je overgang terug rijd je voorwaarts naar je hand toe, je moet altijd die drang naar voren blijven houden. Als je zit en sluit om een overgang terug te rijden zorgt de impuls die je al hebt opgebouwd dat ze in ide overgang vooruit blijven denken. Zo kun je die dus ook afbreken en weer naar voren rijden (de zogenoemde schijnovergang)