Been geven en sturen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:12

xnkosi schreef:
aelousnr1, ik wil het gewoon gelijk goed doen en niet weer een jaartje weggooien op een manege waar ik niks leer :) ik ben gewoon erg perfectionistisch en doe het liefst alles meteen goed!


Wij snappen wel dat jij het in een keer goed wilt doen, maar wat als er nou niet één manier is die goed is maar wel 50. En Pas als je het geleerd heb kun je er je eigen handschift an geven.
Ik vind het knap dat je deze vragen stelt, maar ik ben ook bang dat je een pietstie (zeg maar best veel) te hoge eisen stelt aan jezelf. Je gaat te hard.
Eerst luisteren, uitproberen, eigen maken en dan pas naar je eigen hand zetten.

Bejaarde bokkers weten meer



mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 11:31

Je bent in elk geval goed op weg. Je zult nog vele keren drie passen voorwaarts zetten en dan weer twee terug uit moeten. Maar dat hoort bij het leerproces laat je dus niet van de wijs brengen door tereurstellingen in de toekomst. Houd je problemen simpel dan is de oplossing ook simpel.

Bejaarde bokkers weten meer

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:21

Betere beenhulpen.... Uh. Dat hangt van het paard af. Elk paard wat je rijd kan je iets nieuws leren.
Ik rij nu zo'n veertig jaar en nog steeds loop ik te schaven aan mijn zit, beenhulpen, handvoering, gebruik van gewicht ect. Dat blijft en dat maakt het ook zo leuk. Je blijft je verbeteren en aanpassen.
Ik ben duidelijk geen Ankie, maar zelfs Ankie moet zichzelf steeds weer onder de loupe leggen en verbeteren.

Bejaarde bokkers weten meer


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 7 bezoekers