instructie, wel of geen diploma

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Hebben jullie les van iemand met of zonder diploma?

Met diploma, tevreden
31 (63%)
Met diploma, niet tevreden
1 (2%)
Zonder diploma, tevreden
17 (34%)
Zonder dilpoma, niet tevreden
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 49


Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

instructie, wel of geen diploma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 17:35

Wat vinden jullie nou eigenlijk? Moet een instructiepersoon wel of geen diploma hebben. En ben je tevreden over degene die je lesgeeft?
Laatst bijgewerkt door Rhaia op 30-10-02 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 18:26

ik heb met ervaring en ben erg tevreden.
Ik heb dan les op een club en dat is met een eigen paard/pony!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 19:18

mijn instructrice heeft d'r diploma in duitsland gehaald, ben naam ff kwijt hoe dat daar heet.
super tevreden met haar!
Hiervoor had ik een instructrice met diploma van.......(jeetje waar zit m'n hoofd, niet deurne maar......) en daar was ik uiteindelijk niet meer tevreden over. dus ach......zegt niet zo heel veel denk ik...

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 19:19

Heb nu pas 1 les gehad, maar ging super. Ze heeft ook echt alles door!! Ik ben Zéér tevreden!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 19:53

Ik heb les van iemand met zeer veel ervaring, maar zonder diploma.
Ik ken niemand die beter les(zeker dressuur) kan geven. Hij kan zelf ook fantastisch met paarden(en andere dieren en mensen) om.
Paardje dat niemand kan vangen in de wei, hij wel, echt fantastisch.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 19:59

het gaat mij ook niet zo zeer om het papiertje... als die persoon er maar verstand van heeft en het goed kan uitleggen en overnrengen.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 20:00

ik krijg van allebei les dus...
Nouja van die zonder papiertje, die helpt mij gewoon af en toe en doet dat verschrikkelijk goed en die mét papiertje doet het ook goed, heb ik al 2 jaar les van (toen had ze haar papiertje nog niet)

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 20:03

Ik heb les van iemand die eerste fase all-round van de ORUN heeft gedaan. En dat bevalt me prima. Ik heb zowelk dressuur als springles van haar en ik heb het idee dat zij ons (Duvel en mij) goed aanvoelt.
Met Tryntje heb ik les van iemand die op Deurne heeft gezeten. Ook zij bevalt mij goed.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 22:51

Met papieren en ik ben heel tevreden Haha!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 17:47

Ik heb zowel al les gehad van gediplomeerde (jakkes vies woord) als niet-gediplomeerde instructeurs en als ik eerlijk moet zijn waren die zonder papiertjes vaak beter dan die met.
Was een man die van zn 3e in het zadel zat en opgegroeid was tussen de paarden denk dat ik van hem nog het meest geleerd heb.
Maar tevreden ben ik wel van allemaal, behalve eentje: die was echt grof als ie les gaf, echt schelden en als kleine uk is dat dus niet leuk Haha!.
Voor de rest zijn ze allemaal wel leuk als heb ik voor de moment eentje die jonger is dan ik Lachen, loopt stage ofzo, wat wel komisch is ...

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 17:56

MirageGidran schreef:
mijn instructrice heeft d'r diploma in duitsland gehaald, ben naam ff kwijt hoe dat daar heet.
super tevreden met haar!
Hiervoor had ik een instructrice met diploma van.......(jeetje waar zit m'n hoofd, niet deurne maar......) en daar was ik uiteindelijk niet meer tevreden over. dus ach......zegt niet zo heel veel denk ik...


Eerste is zeker Warendorff? Een bekend opleidingsinstituut in Duitsland, Marlies van Baalen is er ook geweest, en als 2e bedoel je waarschijnlijk ORUN.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 19:31

Ik mis de optie; geen idee.
Ik heb 2 instructrices, prive en in een groep en ben eigenlijk harstikke tevreden over allebei

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 22:29

Ik krijg les van een gediplomeerde instructrise en ik ga met sprongen vooruit. Helemaal top dus. Waar ik het meest blij mee ben, is dat ze me steeds terug haalt naar de basis. Ideaal, want zelf huppel je er snel aan voorbij.