vandoor gaan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

vandoor gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 17:51

hoi

ik wil 24 november dresuur gaan rijden(een proefje)

maar dat wil ik graag op bobby doen alleen het probleem is als we alleen in de bak zijn dat gaat tie alleen maar crossen en moet je onwijs veel kracht even dat je na het einde van je proef(als je hem zo ver krijgt bek af bent en bobby zelf ook)bek af Extreme duivel bent en bobby zweet zich dan helemaal rot (maar hij is niet moe)

weten jullie misschien wat ik kan doen de laaste keer ging het heel goed de eerste 5 minuten (dat ik alleen in de bak was) mocht ik nog even inrijden om te kijken of het wel ging en na een minutje galopeerde die niet meer alle kante uit kon ik hem een normaal draf laten gaan maar nog wel bang voor het raam(heb ik het vermoeden)

maar is dit nou eigenwijzig heid of is die bang
en hebben jullie misschien een paar tips om hem makkelijker dressuur te laten rijden

in de les is er niks aan de hand en met inrijden ok niet dus ik snap het niet Huilen

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:26

Hoi,

Bobby is een manegepaardje en hij is waarschijnlijk altijd samen met andere paarden in de bak, met de les en met inrijden zijn er ook andere paarden aanwezig.
Hij is het waarschijnlijk niet gewend dat hij alleen in de bak is en vind dat in het begin eng. Misschien helpt het inderdaad om voor je proefje even de bak rond te rijden zodat hij weet dat het niet eng is als hij alleen is.