Mijn rijtechnische problemen liggen duidelijk aan mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 08:27

Ik vind het ook wel jammer Lot is een paard met gebruiksaanwijzing Sanderijn rijd 'm wel eens en dat is leuk om te zijn zij rijd ook netjes maar Lot moet wennen aan een andere ruiter is dus vrij onrustig in z'n hoofd hij zwalkt een beetje etc.
Janneke heeft 'm ook wel eens gereden zo jammer want dat loopt ie echt bagger.
Dat terwijl ze ook echt netjes rijd.
Lot z'n gebruiks aanwijzing is namelijk niets doen drijven opvangen met je zit en 1 keer hand sluiten dan heb je 'm voor een heel uur nagevelijk.
Anders wordt ie dus best onrustig in z'n hoofd Janneke speelt teveel met d'r hand en dan heb je hele stukken sterrenkijken ertussen. Grappig is dus dat ie super loopt bij m'n nichtje van 12 die pas 3 jaar rijd.
zal eens kijken of ik er een foto van bij kan zetten.
Zij doet namelijk ook niet veel drijven en teugels op maat en na 2 rondjes geeft ie na bij haar..
Toen ze 11 was reed ze de Apeldoornse kampioenschappen met'm 5 de van de 36! en 163 pnt.
Mijn instructeur stapt zelden op een paard vanwege zijn schouder als het echt niet wil dan pas stapt ie erop.wel jammer 1 keer is ie op m'n vorige paard gestapt...die slome knol die niets wou bij mij veranderde in een paardje dat zo een dressurtopper leek te zijn.. ooohhh wat was ik jaloers zeg! ik wou ook zo kunnen rijden.
wat iemand al zegt een leven is te kort om perfect te leren rijden.. gelukkig maar

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers