gebroken lijn met volte 10meter erin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 07:46

Je rijdt recht op X aan, op X maak je die volte (wel volledig rond) en gaat vanaf X weer recht terug naar de juiste letter op de hoefslag. Dus gewoon een gebroken lijn met in het midden een volte in tegenovergestelde richting.
Je moet goed been houden, goed omstellen anders wordt het paard onregelmatig

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 08:12

Goed Lielle, mij is geleerd, een gebroken lijn op de rechterhand, betekent dat je recht naar X rijdt (dus geen buiging) op X moet je omstellen, dus dna maak je een volte naar links. Daarna op X weer omstellen en weer recht naar de letter. Het probleem is steeds dat omstellen, niet die volte of de gebroken lijn. Dat bedoel ik met tegenovergestelde richtging, dus het omstellen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danseresje, Googlebot en 27 bezoekers