Figuren in galop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 11:10

Mijn galopdingen: grote voltes en kleine voltes. Speedcontrol (jaha Son echt waar), ook wel schakelen genoemd. contragalop op cirkels (AXC) of diagonalen (FE) net als in de M1 proeven. Sinds kort ook wel Li of Re omkeert (KDE) en inderdaad de S. ALs ik daarmee begin doe ik dat op X, zodat ik wat ruimte heb om de boog groter te maken als mijn paard het moeilijk vindt ik heb liever dat ie onder me blijft galopperen.
Gebroken lijnen rij ik ook, allebei de soorten (r-l-r en r-r-r). vierkante voltes, ruiten (ABCE) heel pittig.
Overgangen natuurlijk.
En op de volte via draf steeds in een andere galop aanspringen, wordt ie heel wakker van.
En niet te vergeten ff gasgeven in het bos, vindt ie leuk.
BTW ik doe niet alles elke dag hoor.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:16

Wat betreft de S, het kan wel, maar alleen als je paard heel goed contra kan galopperen. je moet namelijk 1/2 volte 10 meter rijden. probeer een halve 8 en ga daarna vanaf x rijden en kijk hoe klein je de boog kunt maken. het is een zware oefening dus maak het niet te gek.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, YandexBot en 2 bezoekers