Buitenrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 10:28

Hoi Lieke, dat is een heel vervelend probleem, die van mij heeft het ook. Het helpt inderdaad niks, zweepje erbij, achteruit laten lopen als ze vooruit in staking gaat.... Om wanhopig van te worden. Bij mij is het enige dat helpt: op de trailer zetten en naar het bos. Maar ook daar sta ik regelmatig omgekeerd steigerend op een pad.... Veel succes, en als je nog goede tips krijgt, hou ik me ook aanbevolen! Groetjes!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 12:37

Citaat:
Op 2001-02-21 12:05, schreef Maaike:
probeer misschien eerst rustig met haar alleen te gaan wandelen, gewoon een stuk van huis weg zonder de bedoeling naar het bos te gaan. misschien dat dat wel lukt?? en dan opbouwen, eerst zonder zadel wandelen, dan met, dan een keer naar huis rijden, en op een gegeven moment kan je denk ik ook rijdend weg. Maar t kan zijn dat t niet werkt, t is maar een ideetje wat zo bij me naar binnen schiet!!
succes ermee in ieder geval



Hoi Maaike, misschien dat het bij iemand anders wel lukt, maar bij Milena niet. Dit heb ik nl. ook een jaar (!) geprobeerd maar het heeft mij dus niet geholpen. Maar bedankt voor het meedenken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:10

Mmmm, die trollebol van mij heeft meer tijd dan ik. Na anderhalf uur heb ik het nl. echt helemaal gehad, maar zij nog steeds niet.... En steeds als ik dan denk "maar weer eens proberen", dan ga ik weeeeeer met een rotvaart achteruit/omhoog/de sloot in etc etc....... Zucht.....


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Change3x, Chibi2, GabberGill, GoogleAdsense, Radiostilte en 13 bezoekers