Manier van lesgeven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 12:41

Moeilijk probleem, Shaienne. Ken je eigenlijk goede instructeurs bij jou in de buurt?? Je zou nl. kunnen beginnen om eens in de 2 weken bij iemand anders les te nemen, als je tenminste een goede instructeur weet. Heeft zij bv. een opleiding gedaan?? Anders zou je het daarop kunnen gooien, zo van: ik wil liever een gediplomeerd persoon.
En kun je niet aan de hand van deze foto's zeggen dat je zelf toch dacht dat je anders op je paard zou zitten?? En dat je het liefste eerst aan de basis wil werken??

Ik ben inderdaad met je eens dat er wel het een en ander aan de basis gedaan moet worden en dat je nog lang niet toe bent aan de oefeningen die je van je vriendin wel moet doen.

Ik zie nu dat je ook wat tips wil om je houding te verbeteren. 1 van de belangrijkste tips die ik vroeger ook van mijn instructrice kreeg en voor jou ook geldt om mooi rechtop te zitten is "Laat maar zien wat je hebt" *LOL* *LOL*. Dit is me altijd bijgebleven en zelfs nu denk ik er nog regelmatig aan.
Voor de rest moet je natuurlijk je hak proberen uit te drukken en dus niet met je spoor maar met je kuit aandrijven.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Fitzroy op 2001-05-19 13:46 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: nnicolex en 12 bezoekers