Binnenteugel of buitenteugel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 13:41

Je moet op 2 teugels rijden, en sowieso niet met de een.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 11:43

Er zijn vele wegen die naar rome leiden.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 12:48

Ik leer ze altijd na te geven op 2 teugels, hoe kun je ze anders gelijk en recht krijgen, als je meer druk op de ene hebt. En in zijgangen het zelfde verhaal, op 2 teugels blijven rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 07:55

Biebel schreef:
Ja, net zoals Lovely vraag ik me dat ook af?

Ik heb toch o.a. echt geleerd mijn binnenbeen OP de singel te houden! En nooit een verschil te maken in hoogte van je handen..... Scheve mond


Vind het heel knap als je je binnenbeen op de singel kunt houden, volgens mij moet je je in allerlei bochten wringen om dat voorelkaar te krijgen. Je binnenbeen houd je op de plek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:07

Citaat:
Nalaten geven op de buitenteugel is iets wat in het ‘systeem van Antoine de Bodt’ ook gebeurt, en wat ik zelf overigens ook doe.


Hmm, weer dat systeem van die meneer.

Zoals ik al eerder vermelde zijn er vele wegen die naar rome leiden, maar de discussie over wat goed of fout is, blijft. Denk persoonlijk dat het systeem van bovenstaande meneer mij absoluut niet zou passen, en als ik dat aangeef, word je bestempeld met: de wijsheid in pacht hebben. Volgens mij heet zoiets; een andere mening hebben!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-07-02 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brigitte_D, Change3x, XladyX, Zonnetje97 en 5 bezoekers