omgaan met kritiek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 15:22

De mensen op de ponyclub vinden mij volgens mij arrogant. Is dat ook kritiek? Kijk, ik kick inderdaad wel op dat ze van mij denken dat ik goed kan rijden, maar zo erg is dat nou ook weer niet.

Ik rijd ook anders dan de rest in de les. Ik begin bijvoorbeeld met laag/rond los te rijden, dan kijken sommigen mij aan zo van wat is dit nou? En ik probeer in m'n buigingsdingen te variƫren, travers op een volte enzo. Vinden ze raar.

Maar als ik zeg maar direct kritiek krijg zovan 'je moet dat en dat zo doen', denk ik daar over na en dan doe ik wat ik zelf wil. Ik heb hier alleen niet veel last van, ik heb m'n paard thuis staan en train elke dag alleen. Ik heb wel les van een goede instructrice, ik krijg van haar natuurlijk kritiek...maar zij is m'n instructeur dus ik luister naar haar...bijna onvoorwaardelijk. Wat rijden betreft dan.

Als ik jou was zou ik gewoon blijven doorgaan zoals jou dat het beste lijkt en de rest gewoon lekker laten basrten (in elk geval als je aan het rijden bent)

Dat vinden mensen trouwens ook vreemd, dat ik me gewoon wil concentreren als ik aan het rijden ben....dan ben ik nl. met m'n paard bezig en verder niks.
Logisch of niet? Verward


Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 15:28

Lov, dat idee krijg ik ook een beetje soms, dat ze het me niet gunnen.
Ze hadden volegsn mij ook nooit gedacht dat ik met dit beessie zo ver zou komen, jalouzie? Heb er heus hard voor gewerkt hoor!

Vragen stellen doe ik zelf ook veel, dus ja, ik wil ook wel graag antwoord geven. Meestal rijd ik gelukkig alleen, dus heb ik geen anderen om me heen die kritiek kunnen leveren.
Soms rijd ik samen met m'n instructrice die echt alles ziet, dan krijg je weleens wat over je heen, maar dat is meer opbouwens bedoeld natuurlijk......

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers