Aan de teugel laten lopen op de goede manier!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 18:10

Haha, dit is dus absoluut onbelangrijk voor me. Dat is niet goed, ik weet het, maar ik rijd Navy nu 2 jaar, en we zijn wat Dressur betreft geen steek verder gekomen. Nu rijden we Endurance en proberen van elk moment te genieten, en vind ik het minder belangrijk dat ze met d'r hoofd in een krulletje kan lopen. Wel probeer ik, waar dan ook, haar hoofd zo laag mogelijk te krijgen, zodat die rugspieren toch ontwikkeld blijven en worden. Dit betekend niet dat het nooit voorkomt dat Navy netjes naar beneden loopt hoor, soms als ik een even hard heb gewerkt, en eventjes rustig ga stappen, maar toch niet helemaal niks wil doen, stappen we wat meer Dressuurgericht. Maar ik ben er echt niet veel mee bezig!
Zelf ben ik nogal een zeikerd wat handen betreft. Iemand is in mijn ogen al gauw te grof en te hard in de hand, of zaagt. Zelf let ik hier dus altijd ontzettend veel op.
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 11 bezoekers