Paard rukt teugels uit je handen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 17:14

Hoi Pril,

Wat een drama. Maar wat ik eerst van je wil weten is, rijden jullie western of dressuur met dit paard. Ongeacht alle rotstreken die je paard uit haalt is dit van groot belang. Veel Quarters kunnen nl niet uitstaan als je ze in hun bek gaat hangen. Puur omdat ze dat niet gewend zijn. Met geweld los je helemaal niets op. Ook dat vastzetten tot ze niet meer trekt is niet de goede benadering. Het is nl bekend dat renpaarden gewoon niet graag vast staan ze voelen zich dan gevangen. Wat je het beste kunt doen als je je paard vast zet is een heel lang halstertouw nemen zodat er genoeg bewegingsruimte over is. Als ze eenmaal gewend zijn dat het vaststaan niets geeft, kun je ze korter zetten. Verder kan ik je maar 1 advies geven, zoek een goede trainer ( ik bedoel geen harde maar echt een trainer die verstand heeft van quarters en een echte horseman is)waar je hem of haar een maandje manieren en respect laat bijbrengen. Ga zelf niet verder zitten klooien, want daar komen vodden van. Alles waar dit paard nu mee weg komt puur en alleen omdat jullie het niet aan kunnen maakt het erger. Ik wil niet zeggen dat je niet kunt rijden of zo hoor. Maar dit klinkt gewoon als te veel voor een gewone ruiter net als wij hier met zijn alle toch op bokt zijn. Ik lees liever niet volgende week dat jij of je zusje in het ziekenhuis zijn geland!!! Als je een goed adres wilt weten mail me dan maar even.

Adrienne

"We can't actually drop it off at an orphanage, they might get upset when it turns Asian." Dean Winchester.


Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 18:08

Vreemd lov, dan ben jij de enige die dat denkt. Maar ja jij weet alles beter. Extreme duivel

Niet dat ik weer verkeerd wordt begrepen. Ik denk dus niet dat iemand die op een paard met zulke streken kruipt niet kan rijden of niet ervaren is. Maar soms wordt het gewoon te veel om zelf op te lossen. Dan heb je profesionele hulp nodig, om niet je nek te breken, daar zijn ze tenslotte voor. Ik voeg dit bij mijn bericht omdat ik weet dat Lov dit weer met een fijne kam gaat analiseren
Adrienne

_________________
just get over it I´ve got a cowgirl attitude

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Adrienne op 2001-05-03 10:08 ]</font>

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:42

Tja Rieja en Pril, Ik heb helemaal niet gesuggereerd dat iemand niet goed kan rijden of niet goed met haar paard om kan gaan, dat was Lov die mij verhaaltje voor de zoveelste keer weer helemaal uit zijn verband heeft gehaald. Ik heb mijn reaktie op lov net nog ge-edit om nog meer ellende te voorkomen. Julie zullen wel merken, wij liggen elkaar niet zo. Beter gezegt zij mag mij om een rede die ik niet kan doorgronden niet. Misschien is het omdat ik gewoon zeg wat ik denk en niet wat ik ergens lees.

Soorie hoor dat ze de indruk heeft gewekt dat ik denk dat je niet weet waar je mee bezig bent, want dat is absoluut niet waar.

Groetjes Adrienne

_________________
just get over it I´ve got a cowgirl attitude

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Adrienne op 2001-05-03 10:45 ]</font>


Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 11:35

Lov die niet zo lov is leer eerst eens lezen!!!
Ik ga geen worden verder meer aan je vuil maken. Als je het zo wilt hebben kun je het zo krijgen

Adrienne

"We can't actually drop it off at an orphanage, they might get upset when it turns Asian." Dean Winchester.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers