K&K correctiebit, paard bloed in mond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

K&K correctiebit, paard bloed in mond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 09:37

gosteren heb ik voor het eerst gereden met dit bit en al vrij snel zag ik dat Sam bloedde in zijn mond.. dus snel afgestapt en aan de hand uitgestapt. na 5 min bloedde hij al niet meer..mond onderzocht.. ik had niet het idee dat zijn lagen beschadigd waren.. maar eerder zijn tong.. gelukkig was het een wondje van niks.. maar komt dit nu door dit bit of heeft ie waarschijnlijk gewoon op zijn tong gebeten ? zijn er meer mensen die ervaring hebben met het bit ?

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay


supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 19:26

ik heb er vandaag weer even meegerden en nu ging alles goed..
hij moet er wel een beetje aan wennen maar reageert er toch wel goed op.. hij laat het bit wel eerder los..

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 23:19

nou heb dat correctiebit weer aan de kant gegooid..
vandaag met een rubberen stangetje (ongebroken trens) gereden.. dat ging super.. aanleuning was veel beter..pakte het bit beter op..dus als iemand nog een correctiebit zoket in de maat 14 cm.. pb me maar Haha!

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers