prijs prive springles??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

prijs prive springles??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-02 11:01

Wat betalen jullie voor prive springles??? Ik ben een beetej aan het rondkijken, en het valt niet mee om iemand te vinden die goed springles geeft. Ik heb nu iemand in de buurt gevonden die vraagt 23 euro per uur. Ik ga nog kijken of het wat is, want ik weet ook niet op welk niveau hij zelf rijdt/gereden heeft.
Is 23 euro redelijk, en wat mag ik daarvoor verwachten???

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 11:48

Ik betaal € 24 voor een uur les, mijn instructeur komt dan naar mij toe. Hij heeft (bij mijn weten) geen diploma's, wel zelf heel veel jonge paarden naar het Z gereden. Ik vind het vrij redelijk, en ben zeer te spreken over de kwaliteit van de les. Wat ik heel belangrijk vind is:
- aandacht en hulp bij het losrijden
- afwisseling in de springtraining (lijntjes, gymnastiseren, een keer wat hoger)
- aanpassen aan jouw niveau en dat van het paard
- evt wedstrijdgerichte training
En hij moet jou rust en vertrouwen kunnen geven.

Noukie
Berichten: 10941
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 14:05

ik betaaL 16euro per half uur. Ik sta bij die jongen op stal, dus geen extra kosten voor erheen gaan oid. Hij is 3e fase allround instructeur, maar dat is voor mij niet zozeer het belangrijkste wat telt bij hem.
Hij voelt mij, maar ook de paarden verschrikkelijk goed aan. Maakt niet uit met wat voor type je komt, per dag, per moment zelfs en per paard krijg je aanwijzingen, hij ziet wat je paard wel of niet aankan op een bepaald moment enz. Daarnaast geeft hij me ontzettend veel vertrouwen, ik ben geen mega held, maar als hij zegt dat iets kan probeer ik het meestal, en het kan dan ook.
Hij in het begin vooral met drafbalken, lage kruisjes, daarna wat lijntjes of drafwerk met sprongetjes waarvan mn paard iets mooier over zn schoft gaat springen en meer oplet en dat wat galopwerk. Zo zijn we meestal 40min bezig (kosten een half uur) en ik ben er echt supertevreden over, al is het misschien niet supergoedkoop.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:36

voor een springles weet ik niet, maar voor een dressuur les betaal ik € 11 per uur, en dan krijg ik thuis les. Ik vind het wel makkelijk dat ik dan extra aandacht krijg om mijn pony goed te rijden.
Maar als ik wel een springles ertussen zou willen hebben betaal ik daar ook gewoon € 11 voor. *LOL*

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-02 08:24

Ik moet naar die man toe, hij komt niet bij mij, ik ga vanavond kijken of het het geld waard is, want het is natuurlijk wel wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 08:24

20 Euro per uur, springt zelf nationaal en heeft Deurne-diploma. In welke regio zit je, misschien hebben we tips voor je?

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-02 13:12

Groningen-Roden en omgeving moet het zijn, dus als je iets weet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 14:02

Sorry, zit in omgeving Leiden-Amsterdam... Beetje te ver voor degene die ik in gedachten had....