beleren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

tamary

Berichten: 29057
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 22:02

Ik ken toevallig zowel de TS als het paard al heel lang. Dit dier was erg wantrouwend t.o mensen toen hij nog bij zijn moeder liep en is na een tijdje bij TS geweest te zijn lekker de opfok ingegaan waar men dat paard gebruikte om alles binnen te krijgen voor controle en wormenspuiten. Nogal een verandering dus.

Inmiddels is het een vriendelijk en beleefd! paard geworden dat lol heeft in het werk. Alleen is kennelijk de stap naar erop en gaan rijden te groot. Daarom vraagt zij dus om hulp.

Tot nu toe zie ik echter weinig aanbod om te helpen met adressen of mensen zelf en veel varianten op het standaard bokt-antwoord op rijtechnische problemen : "Neem goed les".
Dit lijkt mij een nogal nutteloos antwoord aan iemand die al om les vraagt, maar dan wel iemand die kan werken met de knopjes die er al op zitten. Dat die knopjes niet standaard zijn hoort geen probleem te zijn, als ze voor de combinatie maar logisch en eerlijk zijn.

Daarnaast heeft een harde aanpak geen zin bij een paard dat zo reageert uit angst.

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers