Moeilijk te begrijpen, gek dier

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 17:44

Zoals in het stuk longeren maar weer te lezen is, mijn probleem met Berber aan de longe.

Vanmiddag maar weer aan de longe geknoopt, de aanhouder wint tenslotte.
Het was alsog Berber wist dat ik tegenover jullie over haar geklaagd had. Haha! De engel Lovers

Ze kwam al op me aflopen, oke we gaan het maar weer proberen he Jantina? Ga ik dit keer beter mijn best doen.
En waarachtig, ze was behoorlijk braaf. Af en toe keek ze wat nijdig als ze vond dat ze wat te veel moest doen, maar zette daarna wel door. Ook geconcentreerder dit keer. Maf beest.

Ik vond het heel goed gaan, ik had haar dit keer nog aan de enkele longe, had de dubbele wel meegenomen. Ik dacht, eerst zo proberen, even uit laten knetteren en dan aan het echte werk. Verbazing alom, ze was lief. Bijzetjes eraan en ze bleef redelijk lief. Wilde zelfs werken en heeft keurige stap-draf-stap overgangen gemaakt. Na een kwartiertje begon ze zelfs wat na te geven en de achterhand iets meer te gebruiken, verbazing verbazing. Ik was zo trots op haar, ze gaf na, dat is voor Berber een hele overwinning!

Snappen jullie dat nou, dat gekke dier. Dit is voor het eerst in jaaaren dat ze braaf loopt, nageeft en practisch niet "aanvalt", op wat bozige blikken na!
Ik ga dus nu doorzetten met haar, ga misschien zelfs met haar naar de bak wat aan het dressuren. Ik houd jullie zo af en toe wel op de hoogte....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers