Voorjaar in de kop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 11:13

Ik ben in princiepe tegen schoppen en slaan maar stiegeren kan echt niet neem een zweep en iedere keer als hij ook maar aanstalte maakt om omhoog te komen dan mep je hem tussen zijn oren (stevige zit vereist de eerste paar keer) hij zal niet weten waar die tik vandaan komt en jouw daar niet mee in verband brengen na een aantal keer hebben de meeste er al genoeg van

Longeren helpt voor eht grooste gedeelte om zijn eerste energie kwijt te raken

Misschien kan iemand die iets dapperder is hem rijden?

Is het werk niet te saai? Daar mee bedoel ik niet te veel en te lang rondjes rijden sommige paarden hebben daar een hekel aan en gaan dan lopen klieren

En denk om je eigen veiligheid eerst jij en dan je paard!!!!

Vooruitgang is dat alle eskimo's centrale verwarming krijgen. En zich vervolgens kapot moeten werken om een koelkast te kopen.


pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 01:12

stef schreef:
wat een belachelijk antwoord om je paard met een zweep tussen de oren te gaan slaan.
Iedereen vergeet geloof ik dat gevoelige botje dat snel breekt.
Voorwaarts rijden, voorwaarts rijden, voorwaarts rijden.
Je zit op een hengst, het dekseizoen begint weer en homero is echt niet gek!


Goed voorwaartsrijden wel eens geprobeerd op een dol paard? Maar goed dan mag je me toch eens vertellen waarom een paard dat botje niet breekt als hij zijn hoofd tegen een balk stoot en wel als je hem met de achterkant dus niet je handvat van de zweep tussen zijn oren slaat????

Vooruitgang is dat alle eskimo's centrale verwarming krijgen. En zich vervolgens kapot moeten werken om een koelkast te kopen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers