ervaring met lepelbit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 13:00

Ze leren het niet af...ik had hiervoor een NewForest die dat ook voor de mode had. Hem heb ik altijd gerden met zo'n rubber lepel om het bit. Het meisje dat hem nu heeft doet dat nog steeds....
Wat betreft die gekruisde nuesriem tegen het opensperren van de mond, dat vind ik een beetje vreemd...wat is de oorzaak dat ze dat doet? Last van haar tanden/kiezen? Een te onrustige/stugge/onvriendelijke/onervaren ruiterhand? Dan zou ik eerder de oorzaak proberen op te lossen dan zo...maar ik weet de oorzaak natuurlijk niet.



Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 13:46

Oh, je bedoelt een gewone gecombineerde neusriem? Ik dacht dat je een mexicaanse bedoelde, aangezien je het over 'gekruist' had? En die werkt wel pittig in.....

Nee, nu snap ik het! (hoop ik dan)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 23:40

Die van mij gooit ook haartong er weleens over, maar da's geen prettig gevoel merkt ze dna, dus doet ze hem zelf weer terug. Ik heb een dubbelgebroken trens, zou dat iets mee te maken hebben?
Misschien een oplossing voor degenen die zonder willen (dit is nog niet bewezen dus) -weet niet of ze hem ook weer terug zou doen met enkelgebroken)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers