Ze wil niet stilstaan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xCipaEnRubyx

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Noord- Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:49

je binnen teugel meer vasthouden dabn je buiten teugel....dan springt ze tenminste niet op je voet;) maar ja de bedoeling is natuurlijk dat ze helemaal niet weg springt en dat kun je doen door haar in een hoek te zetten met opstijgen!

Liefs...Joëlle & hoefjes en hinnikjes
Van Cipa en Ruby!!


xCipaEnRubyx

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Noord- Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:39

Milkaatjuh schreef:
Je moet juist je buitenteugel strak houden, en zijn hoofd naar buiten laten draaien. Dan kan ie alleen maar naar je toe draaien. Dus niet van je weg, dan is opstijgen makkelijker. En optijd wegspringen als ie op je teen wil gaan staan. Knipoog


kwil niet eigewijs doen hoor maar...juist niet volgens mij hoor... dan draait hij van je af...dus met zijn kont naar jou toe en dat is niet de bedoeling! dan kun je er nooit opkomen... en als je de binnen teugel strakkerhoudt... dan kan hij alleen maar naar je toe draaien!

Liefs...Joëlle & hoefjes en hinnikjes
Van Cipa en Ruby!!

xCipaEnRubyx

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Noord- Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:44

joke20 schreef:
het is juist andersom als je slim en logisch nadenkt!! je moet je voorstellen je staat links van je paard, je spant je linkerteugel aan welke kant kijkt ie dan op? juist links! en dan zal ie ook linksom gaan draaien!


oh wat ben ik toch een dom wijf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorry het spijt me dat ik dit gezegt heb... ik heb niet echt goed nagedacht.. het spijt me! Scheve mond naja vergeet wat ik gezegt heb.. je hebt helemaal gelijk!

Liefs...Joëlle & hoefjes en hinnikjes
Van Cipa en Ruby!!

xCipaEnRubyx

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Noord- Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:47

haha okee dan! alleen ik snap niet waarom die xxxsannexxx zegt dat ik gelijk heb...Verward naja die dacht verschijnlijk ook net zo dom na als ik! Knipoog

Liefs...Joëlle & hoefjes en hinnikjes
Van Cipa en Ruby!!

xCipaEnRubyx

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Noord- Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:54

jep! Knipoog

Liefs...Joëlle & hoefjes en hinnikjes
Van Cipa en Ruby!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers