help!!!!!!!! (niet stoppen in ren galop)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

help!!!!!!!! (niet stoppen in ren galop)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 10:47

ik rij nu ook op een arabier maar die wil niet stoppen als ze in ren galop zit je kunt haar nergens mee stil krijgen en ze is een beetje heel erg bang voor trekkers en gritsel in de struiken wie kan mij helpen???????? Huilen Scheve mond


leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:00

wij galopeerden op het ruiters pad maar ik wist niet dat ze zo was maar ze wilt dan egt niet meer stoppen en er was geen meer allleen maar zij paden en yvon heeft het een x gehad dat ze bijna onder de auto kwam want die wist nergens van en toen is jesse er 8er aan gegaan en die heeft haar een dood lopende weg in gestuurt maar als je dat doet gaat ze ook nog eens steigeren en bokken

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:01

Richtje schreef:
Hoe gedraagt ze zich in de bak?
En heb je les met haar?

jah ik heb vanmiddag weer les met haar maar ik heb het er gister met de les gever over gehad ze zou er over na denken

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:04

ze is 8 en ze heeft het altijd al gedaan ze is ook heel eigenwijs maar les gever van mij zegt ook al gewoon buiten ritten blijven maken en van alles uit proberen ik de bak doet ze niet zo raar en in het weiland ook niet maar buiten wel daarom ga ik vanmiddag een buite rit maken met marrieke en die gaat op oilily en die loopt wat harder dan die van mij


leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:07

en ik rij al wel 2 jaar op haar iedere dag en we zijn er al best wel lang bezig om het er af te krijgen maar ze is zo koppig als het zo daar gaat nemen we haar mee naar een training en gewone les

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:08

halloo als we het niet buiten in het bos er van af gaan leren dan blijft ze het doen wil je dat soms en buiten op de weg stap ik alleen maar

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:11

jah, en dat gaan we vanmiddag nou doen.... met een rustig paard er bij maar als het een maal moet dan loopt die andere toch wat harder dan die van mij. en daarom gaan wij vanmiddag weer een buiten rit maken en het er af proberen te krijgen mijn lerares weet wel waar ze mee bezig is anders rijd zij geen wedstrijden
Laatst bijgewerkt door leida op 05-08-04 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:13

noekie_smile schreef:
het probleem was toch dat ze niet stopte? Verward volgens mij los je dat zo niet op??

ik denk het wel we gaan in het bos rijden en als ze dan niet wil stoppen geeft ze me aan weizingen en als het niet helpt komt ze met haar paard en dan pakt ze die van mij aan de teugels en dan stopt ze toch wel een x en dan wisselen we om en dan kijken we of het haar wel lukt maar er kan niks gebeuren want er rijden geen auto´s enzo in het bos

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:19

en het valt er heust wel af te krijgen hoor !!!!!
waarom zou ik een gevaar op de weg zijn met stap en draf wil ze wel stoppen buiten maar ik galoppeer niet waar auto´s en trekkers en zo kunnen komen want zoo dom ben ik nog niet duzz duz wie moet ik dan in gevaar brengen mischien me zelf maar dat moet je voor je paard over hebben!! (al duzz dat vind ik)!!!!!!!!!!!

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:20

sorry hoor maar daar mogen geen mensen lopen dat is allen voor ruiters

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:21

ik ga het vanmidda g nog 1 x proberen en als het dan niet lukt kap ik er mee dan blijft ze in het weiland rijden in de bak en alleen stappend over de weg als ze naar les gaat

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:47

ik lever vanvond tegen half 10 10 uurhet bericht hoe het is gegaan vanmiddag ik zal tegen me lerares zeggen dat we eerst in het weiland willen hoe ze daar reageert in een grooot weiland en dan buiten in het bos en dan kijke n we hoe het gaat [/code]

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 11:49

jah dat moeten we niet hopen dat dat zo is he maar jah ik ga morgen alleen binnen rijden

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 20:23

heyz groot nieuws ik zei toch dat m les gever wist wat ze deed en ik heb het nu voor elkaar ze stopt nu wel met ren galop ik heb de juiste aan weizigingen gehad en het lukte!!!!!!!!!!!!! *LOL* Clown

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 20:26

tinusje je had helemaal gelijk en dat zei mijn lesgever ook thnx ik zal het goed onthouden

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 20:29

MissJ schreef:
Ik rij ook met martingaal of slof buiten.
Maar idd, kind van 8 moet niet met slof rijden.

hallloooo ik ben 13 ja en ik rij 5 jaar paard maar ik vroeg gewoon om tips

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 20:59

danje tinusje ja richtje ik heb haar nu gestopt gelukkig wel ik hoopte zo dat het lukte en het lukte marrieke gaf precies het zelfde door als tinusje nog maals bedankt

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 21:03

ik heb haar gestopt met de teugels aan trekken en dan weer los laten en dan weer aan trekken en dat moest wel ffies zo voor dat ze stopte mnaar het lukte marrieke zei anders als je hem blijft aan trekken dan dat het pijn in de mond em dam gaat ze nog meer lopen door de pijn maar ze had wel gelijk het hielp

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 19:22

het is wel een x gezegt maar toen was ik mischien niet op de pc!! dat ik het pas gister avond heb gelezen. dat kan ook he ? of niet . nou ja ik weet wel beter !!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 12 bezoekers