aan de teugel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:09

sylvaantje schreef:
nee bij western lopen ze lang, laag



Oftewel de ruiter stelt z'n paard van achter naar voren gewoon in waar hij 'm hebben wil, dus een nagefelijk paard is ALTIJD een vereiste.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:10

Ik word zoooooo moe van die wannabee-westernruiters die zich verschuilen achter "Ja maar ik rij western dus mijn paard kan niet aan de teugel".... *zoekt wurgsmiley*

Een westernpaard moet van achter naar voren gereden worden, kan verzameld lopen, kan ingesteld worden waar de ruiter dat wil (mits de ruiter kan rijden Haha! ) etc etc.
Einde onzin dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:36

xXxSANNExXx schreef:
trekken in de mond! een western paard kan dat wel hebben! als je gaat spelen kom je er nooit!!!!!!


OK dan! Nee jij hebt 'm door, dat zijn de fijnere adviezen
En als hij dan niets meer wil moet ' ie zeker theezakjes op z'n hals hebben, of als hij een zere bek heeft moet ' ie zeker kippensoep eten en thee drinken?

Jongens neem toch allemaal eens fatsoenlijk les! Arme, arme paarden die met jullie allemaal moeten werken!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 bezoekers