ik kan niet op les!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
channel

Berichten: 52
Geregistreerd: 27-07-04

ik kan niet op les!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 16:12

hey mensuh,

Ik ben de wanhoop voorbij.....ik wil op paardrijden, maar..... het kost centen (vooral omdat er maar 1 dure manege in de buurt is Boos! !), ik kan niet bij de ponys rijden (te groot) en voor de paarden ben ik nog te 'on-ervaren'' ! hoe moet ik GVD goed leren paardrijden, vooral het draven ! ik kan wel 2x pr maand paardjuhs hure!
tips tips tips please!
OK dan!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:17

iemand zoeken die je les wil geven op een privé paard, bijbaantje zoeken en zelf voor je lessen gaan werken. Ik ken geen enkele manege die geen beginnerspaarden heeft. Lijkt mij trouwens dat huren bijna net zo duur is (of duurder) dan lessen. Bij ons in de buurt tenminste wel... misschien kun je die 2 keer huren opsparen en daarvan lessen...

channel

Berichten: 52
Geregistreerd: 27-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 16:22

dat zou kunnen,(gewoon op les gaan) maar als ik dan op les zou gaan, al die andere die in de les v.de paarden rijden, kunnen allemaal hardstikke goed rijden, en doordat ik niet (goed) kan draven, en weinig hulpen weet, zal ik dan wel erg voor *ul staan in de les!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:29

Halloooooooooooooooooooooooooo
je andere topic is op slot omdat het probleem wel dusdanig dom is en het antwoord dusdanig simpel dat de boodschap wel duidelijk zou kunnen zijn. En dan begin je gewoon weer een nieuw topic?

LEREN doe je in een LES. Als je niet wilt lessen omdat je iets nog niet kan, dan begrijp je iets niet helemaal.
En voor de paarden nog niet genoeg kunnen? Hebben ze daar geen beginnerslessen voor volwassenen dan? Lijkt me stug.
Geen geld? Werken. Works all the time.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:55

Ik sluit me aan bij Sonja.

Voor l*l staan in de les doet iedereen weleens. En geloof mij, in een les is iedereen vooral met zichzelf bezig en heeft geen tijd om alle kanten op te kijken om te zien wat de anderen doen.

Bij ons in de omgeving is 1 uur een paard huren net zo duur als 1 uur les op de manege, dus qua kosten maakt het niet uit.

Paardrijden leer je niet van internet of uit een boekje. Paardrijden leer je in de praktijk en door lessen. Het is voor ons niet mogelijk om op basis van jouw informatie je zinnige adviezen te geven waardoor je leert draven.

Dit topic gaat dus ook op slot.