Wegknetteren in galop tijdens rijden + update pg 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:22

Volgens mij moet je ze dan gewoon eens goed aanpakken, want ze moeten weten dat als een gek door de bak gaan niet getolereerd wordt. Punt. Kan me niet schelen wat er allemaal gebeurt, gewoon hierblijven. De Welshcob van m'n broertje heeft het ook, en die is dan allang blij dat hij blijft zitten, maar ik zou toch denk ik de neiging hebben eens even aan de teugel te gaan zitten.....het mag gewoon niet!
en als je het volet aankomen, dan kun je toch een beetje extra opletten? of haar gewoon wat eerder in het werk zetten?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~



Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 23:22

Hmm, dan zal ik maar wat roepen hè...... Haha!
Wat denk je van omtrekken als ze weg wil schieten?
gewoon aan één teugel, en dan mag je haar mi best wat in de mond zitten.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 00:04

Tsja, ik bedoelde geloof ik ook meer een langetermijnremedie(leuk scrabblewoord): het wegschieten onprettig voor haar maken zodat ze het de volgende keer uit haar hoofd laat.
Maar nou weet ik natuurlijk niet inhoeverre dit effectief is bij een Haf Haha!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 00:22

De mijne is dan abso geen haf, maar in die zin herken ik het hele verhaal dat die van mij ook bang is voor alles. Ik was altijd bergipvol en lief, maar sinds een tijdje ben ik daarmee opgehouden. Hetis gewoon gezeik. Vandaag was het ook weer feest bijvoorbeels, ik had vier darfbalken in de binnenbak gelegd en ik kwam er nog niet eens langs. Ook de hoek met de waterpomp inclusief deken erover was weer eng en drie mensen die langs de bakrand stonden. Dan lagen er nog twee dekens over de bakrand en tsja, als je dan niet optreedt wordt je bak steeds kleiner.....dus ik heb haar net als Steef doet in het voorwaartse werk gezet, veel schakelen, veel buigen, steeds bezig houden. En direct aangepakt als ze tegen m'n hulpen inging voor iets onbenulligs.

Maargoed, ik vraag me af of ik nog ontopic ben. Wegrennen is erg lastig, zal ik maar toegeven. Ik geloof niet dat iets toe te voegen heb aan m'n vorige reacties eigenlijk..... Haha!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers