paar probleempjes, wie kan me helpen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57921
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:45

dat probleem met de zweep kan je misschien oplossen door een spoortje aan te doen?
dan moet je wel je benen stil houden! Lachen en alleen aantikken als ze niet meer vooruit gaat. dat zou dan wat zijn voor probleem 1

probleem 2=> geen ide

probleem 3=> ook weer met spoortjes dan kan je der beetje aansporen! en misschien terug gaan naar de basis! balkjes stappen, draven en galopperen tot ze dit zonder moeite doet! daarna een lage sprong zetten na je balkjes en zo eens springen! kan je ook niet proberen om in draf er op af te gaan en een balk te leggen dat ze 1 galoppas mag/kan maken enzo er over gaan? vooral kruisjes springen in het begin! doet ze dat netjes kan je moeilijkere gaan proberen... Lachen
zo heb ik Pharaon leren springen en die doet het nu moeiteloos dus ik hoop dat het voor jou ook werkt Lachen
veel succes

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie



Ayasha
Blogger

Berichten: 57921
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 17:32

selectief gevoelig dus >;)
moeilijk paardje heb je Haha! misschien een groter spoortje en heel rustig zijn als je haar wil aansporen. en wat harder als ze echt niet luisterd...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers