buitenrijden....stijgeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

buitenrijden....stijgeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 12:52

De laatste tijd als ik een klein buitenritje wil maken, gaat mijn pony stilstaan en wil hij niet meer verder.
Als ik hem dan aanspoor, gaat hij achteruit lopen. Maar hij is af en toe een beetje lomp, en er zijn nogal veel sloten en prikkeldraad dus verder durf ik dan niets te doen...omdat ik bang ben dat hij zich anders bezeert.
Als het nog niet lukt geef ik hem een pets op zn kont met de zweep, allen hier wordt hij alleen maar opgefokt van.

Soms als hij achteruit wil, dan laat ik m ook achteruit lopen. Dan stop ik op een gegeven moment om te kijken of hij dan verder wil, maar dan gaat hij nog netzo eigenwijs steigeren enz...
Wie helpt mij verder OK dan!


loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 13:01

hij doet dit de laatste tijd ook tijdens het dressuren in de bak :S...dan heeft hij opeens een gekke bui....
ik weet gewoon niet waarom hij dit doet (btje eigenwijs waarschijnlijk Tong uitsteken)

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 13:03

mn zusje gaat best vaak mee...maar dan loopt hij er zo achteraan...zodra hij alleen is doet hij dit niet (lan heeft vroeg altijd dressuur gelopen nooit buitenritjes gemaakt/gesprongen) dus ik wil dat hem wel gaan leren, maar we hebben m al een jaar en ik heb al best veel buitenritten gemaakt (ook zonder andere pony's erbij) dus de nieuwigheid zal er nu toch wel een beetje af moeten zijn.

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 18:48

nouw idd Haha! mn pony doet het dus alleejn op de heenweg en op de terugweg wil hij zow gauw mogelijk naar huis :p
maar ik ga daluk rijden en dan daarna ffies een buitenritje maken...kijken of het nu wel lukt
Iig bedankt voor de reacties....en jahhh...af en toe geef ik m een rotschop maar denk maar niet dat meneer hier op reageert


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers