hoe kan het dat.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

hoe kan het dat.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 16:14

Ik mijn rechterhand niet stil kan houden, en dan alleen op mijn eigen pony. Als ik op iemand anders zijn paard rijd heb ik er geen last van en kan ik mijn handen netjes stil houden.

mijn linkerhand kan ik dus wel stil houden op Flair maar alleen die rechterhand, ik snap er niks van. Hoe zou dit kunnen komen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 16:34

Mhh ik vraag me af of je dat alleen bij je pony hebt ?? Vaak heb je het altijd maar heb je het niet echt door (positief bedoelt Knipoog ).

Ik had er ook veel last van in mijn linker hand door heel bewust te gaan rijden en telkens hand stil hand stil te zeggen in mijn hoofd is het probleem bijna weg. Wat ook eventueel kan is dat je een touwtje (strotouwtje helpt al vaak) in je handen neemt zodat je gedwongen wordt je handen stil te houden.

Succes het is en blijft een lastig probleem vaak ook omdat je pony /paard aan die kant zal vast zitten. Helaas zal met dat bewegen van je hand het niet beter worden maar vaak erger Verdrietig . Heel bewust mee bezig zijn is vaak een goede oplossing.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 17:02

nee ik heb het ECHT alleen op mijn eigen pony, ik rijd veel op mijn vriendin haar pony en als ik dan naar mijn eigen handen kijk of in de spiegel zijn ze allebei stil, en als ik dan weer op flair stap heb ik het wel weer. Ik kan tegen mezelf zeggen dat ik hem stil moet houden maar het lukt me niet. Daarbij komt ook nog dat ik mijn rechterteugel niet op maat kan houden en ook alleen op Flair, echt heel raar.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 00:14

misschien is het een cirkel ?
jij houd je hand niet stil, dus flair is onrustig met haar mond omdat jij je handen niet stil houd, en omdat flair zo onrustig is in haar mond, kan jij je handen niet stil houden. Probeer eens of het dat misschien wel is. Als dat zo is, zal je toch bij jezelf moeten beginnen. Jij moet je handen stil houden. Die andere pony is waarschijnlijk rustig in de mond, dus dan kan jij daar wel je handen stilhouden.......

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-02 14:41

Sando je hebt gelijk, maar hoe kan ik mijn handen stil houden als Flair onrustig is in de mond omdat ik onrustig ben in de hand, en ik mijn handen niet stil kan houden omdat Flair onrustig is in de mond.

grrrr, wat moet ik hier nou mee.

Het is niet zo dat ik haar in haar mond ruk doordat ik mijn hand niet stil houd, mijn rechterteugel kan ik nl ook niet op maat houden die teugel klapperd dan, erg vervelend.