benen optillen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:44

Denk dat je een soort van Passage bedoeld. Rij maar eens naar het Z2 en dan kun je langzaam gaan oefenen daarvoor Knipoog


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:48

Op die manier! Heb je dan geen trainer? Dit is niet iets wat je 1.2.3 leert maar wat vreselijk veel oefening baart en dan is het verstandig om iemand erbij te hebben die hier genoeg ervaring in heeft en het je kan leren. Via een computer is dit haast onmogelijk.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:01

annemiekie schreef:
Het gaat je dus om knieactie in de dressuur. Dat krijg je denk ik ook niet voor elkaar. Dat is ook een kwestie van aanleg, je kunt het er wel iets bij rijden, maar dan heb je verzameling nodig en zo te lezen ben je daar nog niet aan toe (als je er geen dressuur mee rijdt, allen buitenritten)
En een gelders paard van 18 krijg je niet meer aan het lopen als een jonge hackney! Naar ik lees rijdt je er vooral recreatie mee (mennen en rijden???), en dan vooral bij een gelder van 18 gaat die knieactie niet lukken, denk ik zo.
Ik las trouwens in de laatste Bit dat je van een paard ouder dan 10 jaar geen andere dingen moet verlangen dan dat je voor hun 10e jaar geleerd hebben... Als het je lukt om iets nieuws te leren is dat mooi meegenomen, als het niet lukt moet je daar begrip voor hebben...
Ik weet niet of dat zo is, maar het zal wel, anders zeggen ze het niet!!!


Ben het over het algemeen wel met je eens, alleen dat stuk van het bit kan ik het echt niet met je eens zijn.

Daar is ook een topic over geweest. Dat is nou werkelijk de grootste onzin. Imo zijn paarden op hun best rond het 12e levensjaar. Maar zeker niet op hun eind.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers