Ik kan niet rijden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Ik kan niet rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 20:47

Ik ging vandaag rijden en het ging helemaal niet goed..
Maar dat komt juist omdat ik niet goed kan rijden. Ik weet dat er mensen zijn die er anders over denken bij mij op stal, maar ik voel me er zo rot over. Ik kan niet eens mijn tenen naar binnen buigen
Ik word er helemaal gek van en ik vind zelf dat ik niet goed les heb maar mijn moeder wil niks anders betalen .. Huilen
En daar zit ik echt mee .. Ik wil goed kunnen leren paardrijden .. Maar dat gaat zo niet ..
En omdat het niet lukte werd ik boos en wilde het afreageren op Daisy .. Maar dat moet ik natuurlijk niet doen. Dus stapte ik af. En omdat alles niet ging moest ik gewoon janken. Maar wat wel heel lief was, was dat Daisy der hoofd onder me arm legde..
Nu voel ik me schuldig tegen over daisy dat ik niet kan rijden en dat zij daar onder lijdt....

Sorry hoor maar dit moest er ff uit ..
De meeste mensen denken dat ik dit doe om aandacht te trekken maar dat is niet zo .. Ik wil het er niet over hebben met mijn moeder omdat die er geen hol van snapt.... Jullie wel. Jullie rijden zelf paard en mijn moeder niet...

Thnx dat je dit ff heb gelezen Lachen

[edit Heike] tekst leesbaar gemaakt. dmv punten en komma's en neit in niet veranderd oa. Ook titel aangepast.



Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 22:00

Sorry voor de verkeerde spel en type fouten..
ik ga aan me moeder vragen of ik les mag nemen bij Poelenburgh en dat ik zelf een deel mee betaal an me salarisje ik verdien 2,30 per uur Tong uitsteken
misschien dat het dan mag ik weet dat het aan me zelf ligt en niet aan Daisy..
Heel soms wel omdat ze nogal druk is maar als ik in stap zit gaat zij altijd in draf dus ken niet rustig rond stappen want ik moet iedere keer ene volte maken of haar tegen de muur aan zetten en daar hou ik neit van ( vooral de muur niet)
ik hoop dat het wel mag als ik er aan mee betaal.. ik denk dat me vader eht er over moet hebben met mijn moeder omdat ze niet echt naar mij luisterd

Thnx voor jullie tips Lachen ken ik teminste wat uit begrijpen en leren Lachen

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 14:47

Hmm Lachen.. ik vindt jullie echt super gaaf Haha!.. Lachen.. ik gaat het echt aan me moeder flink uit leggen want dit kan natuurlijk niet langer zo .. ik heb vanavond weer les .. ( arme ik)...

Hmm .. was Daisy maar van mij .. ik huur der.. ze stata ook nog eens te koop ook
dat vindt ik natuurlijk helemaal niet leuk .. ik wil der wel kopen maar heb geen geld genoeg.. en als ik der al zou kunnen kopen ging ik 2 keer in de week lessen :|
ik ga gewoon zeggen dat ik ook een deel wil betalen ..
en als ze het niet begrijpt... mag ik dan boos worden ? :|... ( op me moeder dan he:P;))

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 14:59

Tranen heb ik trouwens al genoeg gelaten . .bloed nog nooit met een paard :| .. Zweet wel...
ik owu gewoon dat alles beter ging .. ik snap ook wel dat alles niet zo snel kan als ik wil.. ik moet neit van nikms naar Z gaan ofzo want dat is ook niet goed natuurlijk Knipoog.. maar kijk al laat me moeder me nou op Poelenburgh rijden kan ik ook nog soms aan wedstrijden mee doen en met Daisy naar de lessen gaan ( zou ik wel mogen van de eigenaar)
Dan leer Daisy ook meer.. en ik natuurlijk ook ik vindt het al super leuk om een onderlinge wedstrijd te rijden ( heb ik laatst nog gedaan) Alleen ging niet echt heel goed.. je kon 138 punten halen als je allemaal 6en had ik had er 129 ... Daisy was best bang en ik wil haar laten zien dat ze er niet bang voor hoeft te zijn en daarom ook met haar wedstrijden wil rijden ... ik heb nu nog maar 3 wedstrijden gedaan in me hele leven ( eerste op Manege waarland in Waarland en 2 keer een onderlinge wedstrijd bij mij op stal)
en maar 1tje met Daisy dat was de eerste op Daisy en ik weet niet of Daisy vaker een wedstrijd heb gelopen volgens mij niet

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 15:29

dat probeer ik ook mnaar dat is best moeilijk vooral ook omdat ik bij 1 enkel verstuikte enkel banden had en volgens de dokter neit goed had uit geziekt ofzo :S.. en nu kan ik die minder naar binnen draaien dan de ander.. maar is dat ook een kwestuie vanoefnene ? .. ik heb nooit echt geleerd ook om met je tenen naar binnen te zitten

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 15:56

ik heb werk maar verdien maar 2,30 per uur en alleen op de zaterdag en ik heb me geld nog neit binnen Boos!

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 16:08

Gelukkig wel Lachen.. alleen ik heb geen geld om te sparen nog haha Tong uitsteken;)...
en ik ga ook in de vakantie door de weeks werken dus daar ben ik wel blij om :d.. heb morgen net een maandje werk Tong uitsteken:)

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 16:32

hahah neej toen neit Tong uitsteken;) maar met die wedstrijd had ze haar hoofd ik de lucht het bit is te groot.. want als ik stuur ( natuurlijk niet alleen met me handen) maar dta komt eht bit er aan de ene kant uit en aan de andere kant zit ie goed .. klopt toch niet? Gaaaap

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 19:15

Lalalalalalala Lachen.. Net les.. nu super blij .. Tong uitsteken Knipoog neej gaat niet over me moeder nu hoor Tong uitsteken..

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 19:37

jaaaaaah Haha!:D:Der was harde wind en er stonden ook van die verpakte hooibalen te klapperen maar ze deed helemaal niks.. Lachen.. ik ben zeer tevereden over me les. . Lachen.. ze galloppeerde zelfs rustig Haha!:D:D:D

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 19:51

Jah he ? Haha!.. heb nu al zin om morgen weer te rijden Haha!

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 16:58

santerra schreef:
Ik geloof niet dat ze alles wil, ze heeft alleen maar door dat het zo niet goed gaat met haar en haar rijpaardje.
En dan ben je al een eind verder als degenen die maar gewoon doorgaan en dingen met hun paarden doen die niet zo plezierig zijn voor ze.



Dat is waar ik wil niet alles hebben

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 20:36

Thnx Lachen

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 18:54

hetismij schreef:
hier ben ik het helemaal mee eens

en weetje wat ook onwijs helpt veel boeken over paarden lezen en heel veel naar wedstrijden op de tv kijken..op woensdag avond is er altijd paarden sport op de tv bij studio sport dacht ik

dat helpt echt onwijs je leert er zoveel van


Thnx dan weet ik dat ook Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, nnicolex en 13 bezoekers