Bit vastpakken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jessica23
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: alkmaar

Bit vastpakken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 15:44

Ik heb een nieuwe pony en nou komt het probleem als ik wil gaan draven dan gaat ze harder dan ik wil, en gaat hard door de bak scheuren. heb wel het idee dat ze wat last van haar tanden heeft. kan dit een oorzaak zijn van dit gedrag. En als ze zo hard gaat kan ik mijn benen niet stil houden waardoor ze waarschijnlijk nog harder gaat. kan kortere beugels iets oplossen om mijn benen stiller te houden?.
paardentandarts komt in juli bij ons. Hij kon niet eerder komen.
Wat kan ik doen. O,ja ik ga prive les volgen maar ik wil gewoon wat tips alvast.

jessica


jessica23
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 16:17

Dank je voor de tips. door dat hij een aantal keer met me door de bak is doorgecrosst wordt je ook een beetje bang he. Hoop dat de tandarts wat kan vinden en dat het met prive les goed is op te lossen. In stap gaat het prima.

jessica23
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 19:57

Zo vandaag mijn eerste les gehad. Hij ging er maar 2 keer even vandoor. Ik heb veel gedraaft en dat ging best aardig. Ik heb geleerd dat ik met mijn binnen teugel kneepjes moet geven en met de buitenteugel het contact houden.
Heb nu wel wat last van spierpijn. Volgende week weer. Af en toe ging hij ook rond lopen.

jessica23
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 11:20

Tandarts komt 16 juli bij mijn paard. Dus hoop dat hij wat kan vinden.

Morgen ga ik het even alleen proberen, is toch weer anders dan dat je instructrice erbij is. Maar alleen moet ik het ook kunnen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers