tijdens rijden bijzetten met elastiek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 18:12

Ja, idd... Neem les! Laat jezelf maar eens op de video zetten ofzo, en kijk die band maar eens terug. Waarschijnlijk sta je versteld, omdat je dan gigantisch loopt te zagen!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 19:55

Jezelf op de video zetten kan nooit kwaad. Of ben je bang voor de confrontatie?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 09:05

carlijn83 schreef:
Maar heb je geen slof?? Dat vind ik toch een fijnere werking hebben dan zo'n stiek.





Tuurlijk Carlijn!! Wat een oplossing Frusty Verdrietig Dat zegt mij heel wat over wat voor ruiter jij bent... Huilen

Arabieren reageren inderdaad het beste op dubbelgebroken Aurigaan bitjes. Ik heb daar ook veel ervaring mee, en vooral het bit van K&K is erg goed! Die is net wat anders gedraait, en daardoor ligt ie mooier in de mond.

En nogmaals; neem alstjeblieft les! Vooral als je ook nog met hulpteugels wilt gaan klooien. Als je hulpteugels verkeerd gebruikt (lees: niet onder deskundige leiding) dan maak je er alleen maar dingen mee kapot.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 21:18

Idd Rieja. Daar sluit ik me helemaal bij aan.

En ik zit niemand af te zeiken ofzo, ik ben gewoon heel fel tegen het gebruik van hulpteugels door beginners (ja, dat ben jij echt nog wel... anders stelde je niet dit soort vragen). Een elastiek, oke... maar om zomaar iedereen een slof te gaan promoten (zoals Carlijn doet), nee sorry, daar ben ik tegen.

Op zich ben ik niet tegen een slof, maar Carlijn, hoe kun jij (over het internet) iemand aanraden om met een slof te gaan rijden? Weet je dan wel waar je over praat?

En Lissy, de beste (niet de makkelijkste) manier is om gewoon les te nemen, maar ja, dat ga je dus ook doen.

Hier geld weer het bekende spreekwoord:

"waar de rijkunst van de ruiter eindigd, begint de zadelkamer..."

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 21:43

Concorde; vanaf wanneer ben je volgens jou geen beginner meer dan?

Volgens mij ben je een beginner als je niet fatsoenlijk met ieder willekeurig paard een nette B proef kan neerzetten waarmee je dan minimaal een winstpunt behaald. Dat betekend: met ieder willekeurig paard moet je netjes afgebogen kunnen rijden.

Waarbij:

- het paard gezond is
- het paard min. 1 jaar onder het zadel is
- en jijzelf gezond bent.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers