Hard in de mond?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 02:01

knabbelt ze wel op het bit, anders zou je kunnen proberen om het in te smeren met wat honing ofzo. en pak een zweep erbij (als je er nog niet mee rijdt) een lange.... en geef je haar een klein tikje.... een tikje is niet altijd bedoelt om een paard mee voorwaarts te houden.... gewoon even alert maken. Maak haar wakker voor je stem, en werk veel met beloningen. En een tandarts is ook geen slecht idee, kan nooit kwaad zo op zijn tijd.


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 16:09

Piaffe, ik ben het niet met je eens. Ik praat uit eiegn ervaring wat betreft honing op het bit smeren. Er zijn ook bitten met een smaak, die werken ook.....zover ik weet. Bij mij in ieder geval wel. De smaak blijft niet heel lang zitten ,maar je paard vind het lekker, en gaan knabbelen. Dus Patricia, je zou het eens kunnen proberen, ik zeg ook niet dat het bij jou paard helpt, maar wie niet waagt die niet wint. En zo`n bit is geen oplossing, maar een hulpmiddel, je zult er zelf toch heel wat voor moeten doen, een harde mond, daar ben je niet 1,2,3 vanaf.....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers