Wie heeft problemen waar je niet uit komt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:54

Fitzroy schreef:
Oke, breng jij me de oplossing van een subtiel nagesprongen wissel Knipoog, dan maak je mij en vele anderen erg blij.
Dus kom maar op met de oplossing daarvoor ......


Wel goed lezen hoor Fitzroy, ze zegt niet dat zij zelf de oplossing heeft!
Dus ik denk dat jullie hier heel snel een conclusie trekken zonder dat je echt begrepen hebt dat Ophra met een goede bedoeling aangeeft dat ze uiteindelijk heeft uitgevonden dat iemand haar wel kon helpen.
Dat is namelijk wat er staat als je goed leest.



Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:01

Ik denk dat dit echt een goedbedoelde actie is van iemand die het zelf zwaar te verduren heeft gehad en nu heel blij is met een oplossing die niet voor de hand ligt. En nu graag anderen de ellende wil besparen om verder te klooien. Vraag me af waarom paardemensen altijd zo negatief reageren dan zul je nooit iets wijzer worden! Als Insider in de sport weet ik dat er een paar mensen rondlopen die heel goede dingen kunnen doen voor ruiter en paard maar vaak door de top van de sport bezig gehouden worden.

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:38

Duncan schreef:
wie heeft haar bp'tjes gestuurd dan? en hebben ze al antwoord???

Ik heb gewoon antwoord ontvangen op mijn pbtje met een duidelijke uitleg. En als je geen antwoord van iemand ontvangt dan ligt het misschien aan de toon waarop je iemand benaderd hebt?? Lijkt wel of fatsoen hier niet telt als ik sommige berichten lees.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers