Dubbele longe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 13:08

ik heb het ook al verschillende keren geprobeerd. Maar Kawa blijft bang voor de touwen. Heeft iemand daar een tip voor?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 13:15

als hij het nou bij bokken hield was ik nog wel happy.
Maar hij is dan bang en wil naar mij toe komen en dan draait hij zich dus naar mij toe en dan komt doe longeer lijn op zen kont en dan vliegt hij zo hard als ie kan achteruit. en kan ik er ook niet achter komen om hem naar voren te jagen.En als ie dan zo hard achteruit gaat ben ik bang dat ie in de omheining komt.
iemand mee te laten lopen met een zweep lijkt me ook niet de oplossing want ik kan hem sinds kort pas , heel voorzichtig, met een zweepje rijden en voorheen was hij daar ook heel bang van en ben nu heel blij dat dat een beetje over is.
ik denk dat ik me er maar gewoon bij neer moet leggen want het is gewoon een paard dat vlug in paniek is Scheve mond\\ .
maar ja het leek me gewoon wel handig om hem zo wat verzameling en zo te leren.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 19:33

die zou ik best wel willen kopen maar ik ben bang dat ie naar een paar x oefenen op de zolder beland omdat dat watje van mij in paniek blijft raken en verder ken ik ook niemand met zon ding dus ff uitproberen is er ook niet bij. Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers