reactie op hand verbeteren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 21:23

een vriendin van me heeft ook zone snelle drammer gehad...een jaar lang heeftz e zo gereden, ze kon niets vinde hij stopte maar niet!
Toen heeft ze het echt buiten het boekje gedaan!
Samen met mij zijn we naar buiten gegaan..eerst in de stap..ze ging zwaarder zitten....hij reageerde niet, toen teugels aanspannen...hij reageerde niet, toen ho!!!..reageerde hij ook niet...dan kwam het hardere werk..al reageerde hij niet op al deze waarschuwingen..kreeg hij een verschrikkelijke harde ruk in zen mond..echt heel hard!! dan op nieuw proberen en volhouden maar let op...wel eerst zwaar zitten..dan strakker, dan ho...dan weet hij na een tijdje van..o..dus als ik niet langzamer ga..krijg ik een harde FLINKE ruk in men mond..,.het was haar idee...BUITEN HET BOEKJE maar..ze kan nu lekker rijden... 1goed voelbare zwaare zit en/of teugels aan spannen en meneer gaat al gelijk terug!!!!!!!

Probeer dit eerst in de stap..daarna in draf...enzz!!!
Ik was er eerst niet meeeens, maar zo zie ja maar het is wel gelukt en hij is verder niet bang van het bit geworden, voordat bokkers dat weer gaanzegge! Ik ben er nog geen fan van..maar zo groote jongen...moet je wel aankunne...veel succes!!!

"here i am baby, signed, sealed, delivired i am yours!"

Haha! Peggy I love you! Haha!


serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 21:44

hoi..ik weet niet of je hebt gelezen wat ik heb geschreven of maar een deel...ik zei ook al dat het mijn idee niet was en het niets vind nu nog nie! maar het hielp wel..en dat allemaal in 1 uurtje aangeleerd..ze moet het nu alleen bijhouden!
ten tweede, dat meisje reed al een jaar erzo op..maar hij is zo sterk..dat der rij-instrecteur het zelfs niet wist aan te pakken..dus ook al wat jij schreef hielp niet..dat heeft ze vaker geprobeert en heel lang zo gereden!
En het dus niet meer wist..ze heeft verder heel veel geinformeerd, en een andere rij-instruteur gevraagt, zelfs die wist er geen oplossing voor!
Ze heeft elke week les gehad!

Ik hoop dat je dit wel goed lees....groetjesss

"here i am baby, signed, sealed, delivired i am yours!"

Haha! Peggy I love you! Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers