gelukkig mijn paard gaat met sprongen vooruit!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roderigo

Berichten: 142
Geregistreerd: 14-11-02

gelukkig mijn paard gaat met sprongen vooruit!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 11:26

hallo iedereen
Een tijdje geleden had ik mijn verhaal geschreven over mijn paard wat steeds vluchte tijdens het rijden.
Ik had toen de dierenarts erbij gehaald en die zei 'het is een rijtechnisch probleem en die moet snel opgelost worden want anders kan jou paard flink last gaan krijgen van zijn rug 'oke maar mijn instructice Boos! had gezegd tegen de dierenarts dat het niet haar type BOK was ( zo noemde ze mij paard dus) en dat ze er niet meer opging en ik was volgens haar eigenwijs en ik wou niet luisteren,vindt je het gek dat ik dat deed omdat mijn paard gewoon niet vooruit ging,en verder is het een heel lief paard.Ik heb toen daar de stalling opgezegd *LOL* en ik had echt zo iets van je bekijk het maar ik ga mooi met mijn paard weg.Nu inmiddels staat mijn paard op een andere stal lekkker bij de bossen OK dan! Pling het gaat heel goed met hem,hij wordt nu door iemand opnieuw bereden,en hij gaat echt met sprongen vooruit hij vlucht niet meer hij gaat nu langzaamaan in de buiging lopen.Echt iedere week zie ik mijn paard veranderen dus ik ben blij dat ik ben weggegaan OK dan! .Ik heb ook nog een pony en die staat nu ook bij mijn paard lekker op stal.Verder iedereen bedankt *LOL* toen voor jullie reacties jullie hadden gelijk het was een rijtechnisch probllem die mijn instructice Boos! die de opleiding in deurne heeft gedaan een jaar lang niet heeft gezien allemaal weggegooid geld dus mar je nu gaat het goed en daar ben ik,blij om groetjes

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 12:16

Ja, het is niet altijd makkelijk om een goede instuctreur te vinden. Fijn dat het nu wel beter gaat!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 16:54

Goed dat je dan een andere instrucreur hebt gevonden.
Idd fijn dat het nu beter gaat en succes verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 07:55

Fijn hoor! Het advies destijds aan jou was ook om je paard daar weg te halen en goede begeleiding te zoeken. EN dat heb je dus gedaan.

Ik las dat Nancy op de Kemperberg staat, staat Roderigo daar nu ook? Dan ben ik natuurlijk wel benieud wie hem voor je rijdt.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 08:02

Super zeg!! gefeliciteerd.............. heel fijn voor je! Zo zie je maar weer en heel veel succes verder Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:25

Goed dat je zoveel geduld hebt gehad en dat dat nu ook lekker loont!

Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 16:16

fijn dat het nu goed gaat

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 17:01

Fijn dat het nu goed gaat.
Zo zie je maar weer een instructrice is zo gevonden.
Alleen voor een goede moet je soms wat verder rond kijken.

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:36

Hartstikke mooi dat het beter gaat!!

14cecile14

Berichten: 2726
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:19

Ben blij voor je dat je een neiwue hebt gevonden Haha!.
Hopen dat het zo goed blijft gaan...