War tips op een rijtje...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Night_star
Berichten: 47
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Duitsland

War tips op een rijtje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 16:22

Ik heb even wat tips:

Snel dravende pony's/paarden: Draaft je pony/paard te snel dan ga je meestal ook even snel mee met de beweging (Staan zit staan zit)
Maar om hem dan langzamer te kunnen kun je ook langzamer met de beweging meegaan dan is. Ga dus langzamer op staan en langzamer zitten. (Is een beetje een gek gevoel maar werkt)!

Dunne Staart: Heeft jou pony ook zo dunne staart. Dat kun je langzaam maar zeker weer opbouwen in een dikke. Tip: Kam niet elke dag de staart door. Haal gewoon telkens het groffe vuil eruit. Het maakt niet ui of er klitten in zitten die laat je lekker zitten. Als je dan een wedstrijd hebt dan kun ej hem wassen met shampoo. Shampoo goed uitwassen, speciaale antieklit spray gebruiken en doorkammen. Langzaam maar zeker word de staart dikker als je hem dus niet elke keer dookamt (Bij mij heeft het gewerkt)

Stijf: Als je pony heel erg stijf is en niet wilt afknikken dan moet ej het langzaam afbouwen. Rij elke keer heel veel figuren en stel hem goed naar binnen toe. Lok je pony/paard als je bijv. aan het poetsen bent met een snoepje naar zijn linker schouder. (Beloon hem als hij het goed heeft gedaan door het snoepje te geven) En doe dat ook aan de andere kant. Je zult merken het werkt. ( mijn pony was hartstikke stijf en ik kon wel huilen omdat ik niet wist wat ik ermee moest. Nu wilt hij nisk meer dan afknikken)

Hopelijk heeft iemand iets aan de tips Bloos

-x- Van Lisanne
En een hoefje van Crosser Night Star


Night_star
Berichten: 47
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 17:33

Nee sorry... Ik zat gewoon even een paar van mijn tips op te schrijven

-x- Van Lisanne
En een hoefje van Crosser Night Star

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers