Galop probleem!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sandy_

Berichten: 634
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Delft

Galop probleem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 16:23

Ik verzorg m'n verzorgpony nou sinds december maar de galop is een ramp! Ze geeft ontzettend hoog op in de galop waardoor ik moeite heb op netjes te blijven zitten. En dus het gevoel heb dat ik helemaal zit te stuiteren. De mensen die het zien zeggen dat het wel mee valt maar dat ik wel een beetje stuiter. Het is misschien een beetje domme vraag maar heeft iemand tips zodat ik wat netter in het zadel zit in de galop?

M'n topper voor altijd...♥Thomas♥


Sandy_

Berichten: 634
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 18:24

Ontspannen doe ik zeker wel en daar ligt het ook echt niet aan. En haar draf zit een stuk relaxer dan haar galop. haha een hoop oefenen dan maar he.

M'n topper voor altijd...♥Thomas♥


Sandy_

Berichten: 634
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 18:06

Zonder beugels rijdne is misschien wel een goed idee. haha maar hopen dat ik dan blijf zitten (ze snijd af en toe nog wel is hoeken af Bloos ) iig heel erg bedankt voor de tips!

M'n topper voor altijd...♥Thomas♥

Sandy_

Berichten: 634
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 19:19

Helaas is zonder zadel rijden geen optie. Ik heb het wel een keertje geprobeert maar dan druk ze heel haar rug weg. Aan de teugels lopen kan ze nog niet. Ze wordt 19 april pas 4 dus dat ze nog niet aan de teugel kan lopen is niet heel raar toch? Bloos in ieder geval heel erg bedankt voor jullie reactie en ik zal alles gaan proberen. Het gaat nu trouwens al iets beter sinds ik in de galop af en toe me beugels uit gooi en dat ik mee naar achter zit (eigenlijk een beetje te veel maar dat komt wel weer als het beter gaat) Heel erg bedankt nogmaals!

M'n topper voor altijd...♥Thomas♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers