verwende pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 11:13

Lekker laten staan. De andere paarden op stal en voeren en haar lekker bij het hek laten wachten. Desnoods tot een uur of 23.00. Als ze dan nog niet komt is het wel een heel raar paard Haha! .. Pas op stal belonen en heel consequent zijn. Als je dit een week zou volhouden, moet je opletten wie er het eerste bij het hek is..

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:54

moes"]
[quote="#Ymke# schreef:
Lekker laten staan. De andere paarden op stal en voeren en haar lekker bij het hek laten wachten. Desnoods tot een uur of 23.00. Als ze dan nog niet komt is het wel een heel raar paard Haha! .. Pas op stal belonen en heel consequent zijn. Als je dit een week zou volhouden, moet je opletten wie er het eerste bij het hek is..

Nou ze komt dus eg niet Verward het kan haar geen zier schelen of de anderen op stalstaan Verward Verward ze komt alleen als ik een appel in de hand heb, brokken of wat dan ook komt ze ook niet voor Maar goed als wij eregns met hem heen moeten kunnen we hem eg niet laten staan....
[/quote]

Dat dacht ik ook
Ik heb het nog geen week hoeven doen. De eerste dag heeft hij zelfs de nacht buiten gestaan (in de stromende regen). De 2e dag stond ie rond 20.00 voor het hek te drammen en toen werd het steeds vroeger. Toen kon hij gewoon met de rest mee naar binnen, meneer stond vooraan hoor..
Dan rij je een weekje niet. Als ze niet komt betekent ook geen aandacht. De lol is er echt snel vanaf. Niet zielig vinden dat ze nog buiten staat. oet ze maar komen... Als je een weekje je rijplezier aan de kant zet gaat het daarna een stuk beter.!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers