aanleren schouderbinnenwaarts en traver

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 00:15

schouder binnenwaarts,moesten we bij e of b een volte van tien meter rijden,dan met stelling door over de hoefslag rijden.

wijken,heb ik ook geleerd met een volte sluiten en weer openen enz.
en erna helemaal voorbij a afwenden,zodat ik op de tweede hoefslag kwam,en dan naar de hoefslag,waren wel maar twee pasjes,maar zo leerde we het Lachen

verdre kun je het beter onder je les aan je instructeur vragen Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*



beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:36

pamba schreef:
Wat een leuke reacties krijg je toch als je een vraag stelt.
Neem les!!! vraag het aan je instructie!!!! Lekker makkelijk zo'n antwoord.
Zoals ik al eerder heb aangegeven weten mijn paard en ik hoe we die oefeningen moeten doen dus aan een antwoord van neem les of vraag het aan je instructie heb ik niet zoveel.
Wat ik dus graag wil horen is hoe jij je paard schouderbinnenwaarst en traver heb geleerd.
aan het antwoord van annegti heb ik teminste wat, dus ik hoop dat er nu wat serieusere antwoorden komen.
alvast bedankt.



nadat jij je laatse reactie gaf,kreeg je van twee mensen normaal antwoord,van mij en van yvonnes,erna komt annegti even voor je op,en begin je ook meteen mee te bleren dat we alleen rara antwoord geven?

ik heb gewoon normaal getypt hoe ik het doe Knipoog

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brith, MARenAMY en 36 bezoekers