pony die lui is

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:28

galopperen met iemand erop is natuurlijk wel een stuk vermoeiender als gewoon los? Hoe lang is hij al onder het zadel?



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:42

Ik lees net bij verslag van de dag in een ander topic van je dat je een nieuw paard hebt omdat de andere (deze dus) zo lui is..
en is hij lui met aandrijven dat hij echt niet wil of alleen dat hij na een tijdje lopen moe is? Ik denk gewoon dat je de conditie moet opbouwen d.m.v longeren en veel losgooien! Krijgen ze goeie conditie van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:20

Ik vind het allemaal een beetje vaag..pony`s en paarden die pas ingereden zijn kunnen geen uren achter elkaar lopen zonder dat je aan hun conditie werkt...dat moet opgebouwd worden..

Maar ik las dat je alweer een ander paard had gekocht waar door zijn vorige eigenaren waarschijnlijk conditie mee is opgebouwd en waar je nu plezier van hebt..

En verder ga ik met gijsenkim mee..zoek iemand waarbij je kunt lessen of zoek desnoods een verzorger voor je vierjarige zodat je zusje er ook plezier van heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:06

Volgens mij doet hij altijd zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:11

nouja het maakt toch niet want ze heb al een nieuw paard gekocht..een fries genaamd Pocahontas en deze is dan voor haar zusje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:15

en wat ga je nu doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:27

en nu is zo schijterig om niet meer online te komen? Of ze heeft een schaduwaccount aangemaakt..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers