stijgeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 19:55

Inderdaad runningkawa, een keer flink op zijn oren timmeren, dan denken ze wel 2 keer na voordat ze omhoog gaan.
Ik rij op het moment een c-pony die ontzettend goed kan steigeren als ze haar zin niet krijgt. Dat moet ik haar nu afleren. En dat is niet leuk!
Natuurlijk moet je het eerst op de manier van kawa proberen te voorkomen en checken of het iets medisch is, maar zoniet! Dan zeg ik flink aanpakken.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)


Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 14:08

Een paard zomaar laten steigeren kan heel erg gevaarlijk zijn. Ik heb er wel vaker een achterover zien klappen. En inderdaad je moet hem eerst laten nakijken, maar las er niets is mag een paard absoluut niet steigeren. Als ze het eenmaal kennen worden ze er ook steeds beter in. Da's echt niet grappig. Liever dan verongelukken, pak ik hem dan 1 keer hard aan .

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 14:14

Doe je dat niet dan krijg je doorgewinterde steigeraars! als je niet oplet. Ik zeg niet dat je niet moet proberen het anders op te lossen als dat kan!! Maar als dat niet kan!

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, IASCrawler, moos1984, Nicky1963, Petra_O en 12 bezoekers