Hopeloos.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-01 13:08

Ik ging gister voor het eerst met nog een meisje proberen quana te longeren. Maar omdat quana zeer eenkennig is, was ze natuurlijk als de dood dat m'n vriendin dichterbij kwam. We kregen haar na een kwartier eindelijk te pakken en deden voorzichtig het longeertouw aan haar halster waardoor ze vervolgens nog banger werd en mij met touw en al in de modder liet vallen. Dus ik weer na 5 min voorzichtig naar haar toe gelopen en het touw opgepakt, heb ik d'r eindelijk rustig, komt m'n vriendin rustig eraan gelopen en zet quana het weer op een lopen! En imka maar kijken wat we aan het doen waren.. Haha! Nou, we hebben geloof ik wel anderhalf uur achter haar aan moeten lopen en elke keer zette ze het weer op een lopen. Het eindresultaat: Een nog bangere quana, vriendin met een bult op d'r kop en ik helemaal zwart met m'n handen open van het longeertouw. We hebben het toen opgegeven want zodra ze de kans kreeg, holde ze weer weg. Verward

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 13:21

zet anders de longeerring af, dan kan ze niet wegrennen, en trekt jou handen ook niet open
waarom is dat paardje zo bang dan? is er iets met hem gebeurd ofzo?

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-01 13:44

Ik zou niet weten hoe dat komt, voor zover ik weet is er niks met haar gebeurd. Verward

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 13:47

misschien wil je wel teveel van haar, ik zag in je profiel staan dat ze nog heel jong is

ze is dus ook mensenschuw, laat haar anders eerst rustig aan mensen bouwen, als mensen haar wat lekkers geven zijn ze vaak al een stuk minder eng

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 17:25

mee eens. Mijn paard rende ook vaak weg als ik ging longeren bij een afgezet stuk deed hijdat (uiteraard) niet.

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-01 18:35

Citaat:
Op 2001-12-09 16:25, schreef * Ellen *:
mee eens. Mijn paard rende ook vaak weg als ik ging longeren bij een afgezet stuk deed hijdat (uiteraard) niet.

dat heb ik nog niet geprobeerd zal ik eens proberen! Thanks Haha!