hard in de mond..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-01 20:27

Heb vandaag een extra ingelast privelesje nageven gehad op Spot. Het wilde echt absoluut niet lukken, ze reageert nergens op en dus is mijn instructrice er zelf even opgestapt. Viel haar vies tegen, Je moet, om het zo te zeggen, echt heel erg veeld ruk gebruiken. nou heeft Inge mij dus gezegd om het met heel heel veel druk te doen,zal het langzaam op moeten bouwen, want ik hou het zelf echt niet vol.
Nou heb ik geen vraag over de manier waarop ik het moet doen, ik weet dat het niet de toegestane is maar het is de enige en waarschijnlijk zal het steeds beter gaan, maar ik vraag me af waar het eelt vandaan komt Verward Alles wat ze kan heeft ze van ons geleerd, en ik weet 100% zeker dat wij haar niet hard in de mond gemaakt hebben. We hebben erg rustig aan gedaan, ze is nu 5 en moet nu echt werken. Nooit iets aan nageven gedaan, tenminste niet zo fanatiek dat je haar er stug mee kan maken. Zou het dan gewoon een extreem geval van Welsh Cob-koppigheid zijn??


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-01 15:56

Voor het been is ze zeker, maar het is dus juist dat ze voor zover ik dat kan schatten helemaal geen sterke onderhals spieren heeft Verward Zal dan wel zo zijn..
Het is dus niet dat ze het niet kan, als ik een keer flink inkom weet ze weer dat ik de baas ben en doet ze het ook, daarna hoef ik als ze weer omhoog komt alleen been te geven om haar weer naar beneden te krijgen. Daarom dacht ik dus ook dat het gewooon koppigheid was. Nou is ze nergens zo gevoelig mee hoor, alle hulpen moet erg duidelijk worden gegeven, hoewel dat steeds lichter kan hoe meer we er aan werken. Ze heeft een olifantenhuid, dat weet ik, maar het is soms wel frustrerend!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-01 16:22

Afgestompt is ze zeker niet, dat ze het niet begrijpt zo kunnen, ze is niet altijd even snugger maar ik zal de tips onthouden!Bedankt..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 3 bezoekers